ChristenUnie Drenthe zet vrijwilligers in het zonnetje

IMG_0090zaterdag 14 maart 2015

Zaterdag heeft de ChristenUnie in Drenthe vijf vrijwilligers in het zonnetje gezet door ze een bloemetje te geven. In Assen kreeg Ria Olijve een dikke bos bloemen, uit handen van Bernadette van den Berg , kandidaat-Statenlid en Bert Wienen, fractievoorzitter van de ChristenUnie Assen, voor haar inzet bij gezinshuis Dromelijn.

“Voor de kinderen in het gezinshuis die vaak uit de meest schrijnende situaties komen is Ria een onmisbare oma geworden. Ze staat altijd klaar om ze te helpen, heeft een gezellig gesprekje met ze of gaat wat leuks met ze doen zodat onze kinderen ervaren dat het ook heel anders toe kan gaan in een gezin”, aldus Koen Dorgelo, die Ria genomineerd heeft.

Onder het motto I C U (I see you – ik zie je staan) zet de ChristenUnie in heel Nederland vrijwilligers in het zonnetje. Op 30 januari, tijdens het verjaardagsfeest van de partij, werd het idee gelanceerd. “Als je jarig bent hoor je te trakteren. Wij doen dat door vrijwilligers een bloemetje te bezorgen. De afgelopen weken kon iedereen een vrijwilliger nomineren voor een bloemetje.

Archief > 2015 > maart