Het stempel van de ChristenUnie

zaterdag 17 februari 2007

De ChristenUnie neemt haar verantwoordelijkheid! Als provinciale politici zijn we zeer content met het feit dat Nederland oog heeft gekregen voor gezin en opvoeding. Naast individuele ontplooiing mag er weer over gesproken worden! Problemen van ouders met kinderen krijgt terecht weer de regeringsaandacht die het voluit verdient! De verworvenheden van de ChristenUnie in de onderhandelingen zijn het waard voor het voetlicht te brengen. U kunt rekenen op:

een kindgebonden budget (inkomensafhankelijke kop op de kinderbijslag);
geld voor informele kinderopvang (opa, oma, buurvrouw);
behoud van overdraagbaarheid van de heffingskorting voor ouders met kinderen van 0 tot 6 jaar;
gratis schoolboeken voor het voortgezet onderwijs;
en last but not least; een minister voor jeugd en gezin!
Verantwoordelijkheid nemen voor onmisbare bouwstenen in de samenleving. Aandacht voor het gezin. De komende periode zijn dat o.a. belangrijke beleidsterreinen waar de ChristenUnie voor stáát. Op 7 maart mag u uw stem uitbrengen. Provinciaal worden de zetels weer verdeeld. Ook in Drenthe willen wij helder en doelgericht aan de slag. Steun ons en geef ons het draagvlak voor realisering van het provinciaal verkiezingsprogramma.

Campagne

Archief > 2007 > februari