De ChristenUnie op bezoek: ” Blik van waardering”

BlikCollage.jpgvrijdag 11 maart 2022 08:14

Joke Korsaan nr 2 van de ChristenUnie lijst heeft samen met Joke Wesseling, een aantal bezoeken gebracht bij organisaties en vrijwilligers die de ChristenUnie zeer waardeert voor hoe zij zich inzetten voor onze medemens en maatschappij.

Woensdag een prachtig (digitaal) gesprek met Leonie van Roekel,  aan wie zij een digitale blik van waardering overhandigden. Leonie is één van de gebiedsverbinders van Noordenveld. Ze vertelt op inspirerende wijze hoe Noordenveld wijkgericht werkt. Opgemerkt wordt dat de gebiedsverbinders hier echt werk van maken en dat inbreng van de inwoners zeer welkom is!
Donderdag werd er een bezoek gebracht aan de Voedselbank. De vrijwilligers zetten zich onvoorwaardelijk in voor mensen die tekort hebben.
Verder gingen ze op bezoek bij een tweetal vrijwilligers om hun waardering uit te spreken: Gerrit Werkman uit Roden, een inwoner die zich veelzijdig inzet voor de maatschappij en Wim Oostenbrink uit Peize, die een zeer trouw diaken is in de Kerk van Peize en zich al jarenlang inzet voor kerk en samenleving.
En tenslotte bracht Ada Groeneveld een bezoek aan Mary Dijkstra. Deze veelzijdige vrijwilliger geniet van mensen, is de drijvende kracht achter de Mensa, soep-op-de-stoep, de Vrolijke Noot, de Potluck en werkt met haar verbindende kracht als cement in de samenleving van Roden.

Grote waardering van de ChristenUnie voor de inzet van deze en vele andere vrijwilligers.

BlikCollage

Plaats het eerste bericht!

Nieuw bericht

Archief > 2022 > maart