Staatssecretaris Maarten van Ooijen op bezoek bij Beweegdorp Norg

vanOoijen02.jpegwoensdag 09 maart 2022 13:20

Op woensdag 2 maart bracht onze staatssecretaris Maarten van Ooijen een bezoek aan Norg. Daar werd ontvangen door Jeroen Westendorp. Maarten bracht als staatssecretaris verantwoordelijk met het onderwerp gezondheidsbevordering/preventie een bezoek aan het lokale initiatief Beweegdorp Norg. Het Beweegdorp Norg is prachtig voorbeeld van een lokale organisatie die verbindingen legt tussen mensen en instituties, met als doel inwoners in beweging te brengen en eenzaamheid tegen te gaan.

Namens de ChristenUnie Noordenveld waren Christina Janssen en Tonnie Barelds ook aanwezig. Maarten was enthousiast over het Beweegdorp Norg en roemde ook het belang van bewegen voor de gezondheid van mensen. De ChristenUnie Noordenveld heeft daarom ook opgenomen in haar programma dat: zij willen blijven inzetten op het stimuleren van gezondheid van onze inwoners door preventief te werk te gaan (tegengaan overgewicht en middelengebruik). Daar past de ondersteuning van de Beweegdorpen Norg, Peize en Roden bij.

vanOoijen01

Plaats het eerste bericht!

Nieuw bericht

Archief > 2022 > maart