Praat mee over het Bestuursakkoord 'Nei Noaberschap'

Facebook-logodinsdag 22 april 2014 13:26

Het bestuursprogramma ‘Nei Naoberschap’ is het resultaat van de collegeonderhandelingen tussen de fracties van Gemeentebelangen, Partij van de Arbeid, CDA en ChristenUnie. De verkiezingsprogramma’s van deze partijen hebben als basis gediend voor dit akkoord. Het is een document dat richting moet geven aan de onderwerpen die spelen binnen de gemeente Noordenveld.

Praat mee over het bestuursakkoord

Als coalitiepartijen willen wij graag zoveel mogelijk in gesprek blijven met de inwoners van Noordenveld de aankomende raadsperiode. Ook zijn wij erg benieuwd naar uw reacties en ideeën ten aanzien van het nieuwe bestuursakkoord ‘Nei Naoberschap’ van Gemeentebelangen, PvdA, CDA en ChristenUnie. Praat daarom mee via Facebook: https://www.facebook.com/pages/Bestuursakkoord-gemeente-Noordenveld-2014-2018/657230410991975?fref=ts

Uiteraard staan de coalitiepartijen te allen tijde ook open voor suggesties van collega-partijen. Niet alleen de coalitie maar alle raadsleden van alle partijen hebben bestuursverantwoordelijkheid.

Reacties op 'Praat mee over het Bestuursakkoord 'Nei Noaberschap''