Werkbezoek aan fractie ChristenUnie Midden-Drenthe

werkbezoek aan CU Midden-Drenthezaterdag 30 november 2013

Het laatste werkbezoek van de Statenfractie aan de gemeentefracties van Drenthe was aan de fractie ChristenUnie Midden-Drenthe.

Een aantal onderwerpen stonden op de agenda waaronder de strategische plaats van Beilen in Drenthe. Beilen wordt gezien als een knooppunt waardoor het toeristische achterland van Drenthe wordt ontsloten. In de omgevingsvisie van Drenthe wordt het voornemen uitgesproken om dit te versterken. Voor de fractie was dit verheugend nieuws.Het wordt in de gaten gehouden.
Verder werd er bijvoorbeeld gesproken over glasvezel en de betekenis hiervan voor de buitengebieden.
Ook hier werd afgesproken elkaar op de hoogte te houden en te ondersteunen. Zeker richting de gemeenteraadsverkiezingen 2014.
De Statenfractie heeft met dit laatste werkbezoek alle gemeente fracties van de ChristenUnie bezocht in Drenthe. Het is ervaren als zeer zinvol en de vruchten worden al gezien doordat men elkaar heeft leren kennen en sneller even een vraag stelt of helpt.

Archief > 2013 > november