Open Dag Provinciehuis: ontmoetingen met inwoners van Drenthe

zaterdag 03 maart 2007

Vandaag (3 maart) hebben veel inwoners van Drenthe de open dag bezocht. Een geslaagde dag, waarbij eindelijk de lang verwachte ontmoetingen met de inwoners centraal staat. De afgelopen weken zijn veel debatten gevoerd. Dit is belangrijk om standpunten helder te krijgen. Maar, de gemiddelde kiezer komt daar niet in grote aantallen heen. Vandaag dus wel. De ChristenUnie kraam is veel bezocht.

De open dag geeft ruim de gelegenheid voor gesprekken. Het openbaar vervoer moet beter...., wat doen jullie eigenlijk in de provincie..., waarom stijgen de huren zo hard elk jaar...., wat mooi dat jullie de regeringsverantwoordelijkheid nemen en wij willen jullie graag steunen maar weten nu nog niet onze definitieve keuze. Een greep uit de gemaakte opmerkingen. Belangrijk is dat inwoners zich laten informeren. Een perfecte gelegenheid om eens wat dieper op de materie in te gaan. En nu op naar aanstaande woensdag! We rekenen op een goede uitslag en zijn als fractie helemaal klaar voor het werk dat wacht.

Archief > 2007 > maart