WhatsApp Image 2020-12-12 at 14.02.15.jpegzaterdag 12 december 2020 14:22

Wij geloven in een samenleving waarin iedereen meedoet, ook als je ouder wordt.

Daarom tekenden @CUNoordenveld en @KBO-PCOB de intentieverklaring #WaardigOuderWorden en gingen we op pad om een hart onder de riem te steken. #CUinactie

Ouderen hebben te maken met toenemende kwetsbaarheid, maar ze willen tegelijk graag zo zelfstandig mogelijk blijven functioneren. “Vandaag onderstrepen we hoe belangrijk het is dat ouderen meetellen in de samenleving,” aldus Joke: “De toekomst van onze ouderen heeft grote prioriteit en daarom hebben we vandaag afspraken gemaakt om er ons hard voor te maken een brug te vormen tussen jong en oud, voldoende ouderenwoningen en generatiewoningen, liefdevolle aandacht en goede zorg en ontmoetingsplekken."
Om dit te onderstrepen gingen diverse fractieleden langs verzorgingshuizen in Noordenveld met 300 kaarten en kaarsjes. De kaarten zijn geschreven en gemaakt door leerlingen van basisschool De Rank, bewoners van de Sprank en leden van een vrouwengroep.

WhatsApp Image 2020-12-12 at 14.02.28.jpeg WhatsApp Image 2020-12-12 at 14.02.41.jpeg WhatsApp Image 2020-12-12 at 14.15.06.jpeg

WhatsApp Image 2020-12-12 at 14.15.22.jpeg WhatsApp Image 2020-12-12 at 15.17.12.jpeg WhatsApp ImageUpd.jpg

20201212999_4.jpg 20201212999_5.jpg 20201212999_6.jpg

Reacties op 'Christenunie Noordenveld en KBO_PCOB tekenen Intentieverklaring #WaardigOuderWorden'